Redan 22a


Nu var det dags att åka hem. Vi åt ute kvällen innan på en kinarestaurang, buffe 80kr per skalle. Detta var en salig blandning mat. Mycket att välja på och man kunde även välja färskt och få det tilllagat. Nudlarna de var helt oslagbara, godaste nudlar jag ätigt. Efterrätten bestod av färskfrukt och glass, jag tod banan och choklad glass. Återigen var alla nöjda. vi har haft en riktig tur med maten!
Jag hade redan planerat var jag skulle åka hem i och packat ner det som inte skulle användas innan.
Jag hade plats kvar i väskan måste jag tala om. Ändå har jag hittat lite att shoppa.
Av någon anledning var min förskylning tillbaka samma dag som vi skulle åka hem.
10.35 kom bussen för att hämta mig och annki(vi som skulle hem efter 1 v) lite sorgligt att åka hem redan då det vart dåligt väder och inte speciellt många soltimmar. Men jag har ju endå fått lite färg. Jag åkte ju ner för att fira mamma och det vart ju lyckat iaf. Vi gick runt och satt och fika på flygplatsen. Jag hade inte mat på planet så jag köpte en kyklinghamburgare, som var asgod. 14.30 lyfte vi och vi var ju lite oroliga för att inte få landa hemma då vi läst om detta snökaos som vart i sverige när vi var borta. men det var inga problem alls, problemet var snarare att packa om väskorna så allt jag köpt från airshoppen blev fördelat rätt- man fick ju bara ta in 1 L Så det som man fick ta in var synligt i påsen, med alla parfymer och godis och cigg. Och det vart ju inga problem alls men, man vet aldrig.
Förskylningen blev SÅ mycket värre av att flyga och det var en jobbig biltur hem för att få min nässpray.
Men hemma var min älskling Zesar som blev totalt galen när jag kom hem. Packade upp och vi myste, vad skönt att vara hemma igen, trots iskallt väder och snö.
Vad rart..