Ont som fan

Tog nog i lite för mycket igår. Sedan är det ju åska i luften, så det var nog tur att jag ändå baka igår.
Idag gick jag ur sängen 11 då jag inte orkade ligga kvar längre, men vaknade vid 9.30 kände att allt tog emot.

Så det längsta jag gått idag har vart till brevlådan för att hämta tidningen, sedan har jag lagat lite olika matlådor nu när chrille jobbar, då går det ju åt 2 om dagen, som om man ens vill göra en matlåda???!!!
Och så har jag även lagat kvällsmat, wokgrönsker, kykling mix.

Men dagens höjd punkt var:

Så nice, och billiga för att vara svenska. 25 kr L utanför coop vid T-P så tog 2 men nu bär det av dit igen, då jag smaskat upp allt själv sedan måndags kväll.
Bra gjort Emma!

Smask...

Måste sluta skriva, då fingrarna gör ont, tur att man inte har något att passa.

Återkommer i morgon