Fy f*n VILKEN dag

Kan nog inte ens skriva vad som riktigt hänt då vissa personer inte skulle bli glada!

Men liten del kan jag säja i väl valda ord.

Idag började jag redan kl 9.30 1,5 h tidigare, jag gjorde detta för att få tid att bli upplärd av Thomas då han har sin sista dag på torsdag. På min egen arbetstid finns inte tid så jag offrade mig tänkte jag.

När han lär upp mig så släpper han en bomb vill jag lova:
Att alla i föreningen ska anmälas in till försäkringsbolaget senast torsdag! Fan vad jag ville gråta och bara gå hem vill jag lova. Hur kan man vänta med att säga en sådan här sak till samma vecka??? Detta är hans arbets uppgifter och han jobbar ändå till sep ut så detta ska vara hans ansvar att få gjort på bästa sätt tycker jag, men eftersom han är bitter, arg och besviken för att förlorat jobbet så gör han inget som gynnar föreningen.

Och nu ser det inte bättre ut än att jag får stå ansvarig för att detta sker på bästa sätt. Jag som jobbat sedan januari och aldrig ens vart på hemsidan detta sker och inte heller vetat någon från idag! FAN vad arg jag är. Jag är så besviken och har snart magsår av alla ? som finns och vem som ska göra vad och om jag ska gå upp i tid och när, och varför får jag aldrig den där löneförhöjningen som lovades.
Jag satte upp en plan och kollade vad som var klart och vad som behövde göras, satte folk i arbete och ringde upp hon som jobbade med försäkringarna.

17.00 kom jag hem och då slutar min normala arbetstid 15.00
Fy fan för denna dag, värst är att jag börjar vid 09.00 i morgon då jag måste lösa och fixa detta omgående. Hade ju andra måsten denna vecka som får lov att vänta tills nästa då detta måste prioriteras för annars finns ingen förening kvar.

I morgon är det möte med ordförande och det vill jag lova inte blir kul för honom...
Jag tänker säga mitt.