Allt har sitt pris

Från morgon 8.30 till 00.45 höll jag ständigt på med något!
Tog ut allt som inte använs ur garderoben, satte om lådor och organisera upp det lite bättre. Fyllde sedan översta hyllan med julklappar och presenter till barn. Där det är en lapp på varje sak med vem som ska ha vad. (Fyllde i det efter jag packat upp i lördags.) Efter det tog jag alla presenter till vuxna, de jag hade innan och de nya och måste säga att jag kan trycka in lite till, det blir inga problem att fylla en 80 låda till inte.

Jag tvättade alla nya sängkläder, bädda i och lagade 4 olika sorters mat(till dessa matlådor) Jag fixade hundvakt till korven nu när jag jobbar 75%, så han får leka av sig med andra vovar. Jag tog alla disk som blev, testade även de nya diskmaskin tab. Jag var på ljusparty hos Nettan.
Jag planerade min första arbetsdag i vilsta med, mat som skulle dit, schema osv
Jag städa tvättis, och tog en dusch och satte in mitt blogg inlägg efter 00.30

Då hade jag även önskat att det vart dammsuget också men nej..

Ont, stel och trött idag, hade gärna legat kvar i sängen i de nya, rena täckena och påslakarn.


Men min första arbetsdag på vilsta är nu gjord!