Julmys bla

Nyss vart ute med Zesar, sitter och ska ta lite kaffe och en knäckemacka och läsa tidningen självklart :) Dagens rutin fast oftast i omvänd ordning, beror på vilket humör jag är på.

Idag väntas ikea, behöver byta dessa ekhyllplan som jag ångrade mig och köpte längre. Samt en vit duk ska tillbaka, visst att läga en röd el beige längd över i mitten vid dukning är jättefint, men hur länge skulle duken få vara vit?? Nej, då vill jag hellre ha en jute färgad om man skulle hitta någon.

Vaniljkolan med en aning kanel står i kylen och svalkar för att på em bli uppskuren och packas i smörpapper och läggas i fina burken. Men som sagt det hinns inte med nu.

Detta är från förra året då jag snart tycker det är dags att köpa hem gran, typ fredag, skulle jag vilja ha hem den. Så man kan börja slå in lite julklappar som har ockuperat garderoben väldigt länge nu. Vad mys att få sitta och bara slå in :) Längtar! Vet ej, men på något vis är det bästa julklapparna till barnen, att få se dem lysa upp och börja leka på en gång det säger allt :)

Nu har vi fått datorn, som ni bör märka av detta inlägg! haha jag har inte gjort ett normalt inlägg sedan 10/11 Så snart blir det lite kul och saker ni inte sett :)

Ta hand om varandra