just idag

Har gått utan bh hela dagen idag, heaven verkligen. Älskar det. Men..

Tajming in my as!
Skulle gå till apoteket och hämta ut mitt recept på mitt magmedel som kommit. Och vem möter jag inte om mitt ex visst det var när jag gick i 8an vi var ihop och gud vad vi har förändras!
Har träffat han kanske 3 gånger och endast hejat under alla år, så nu blev det kul att få höra hur han har det.

Men att stå där utan bh får en att vilja sjunka under jorden. Nu tycker ju jag inte att jag har jätte fula tuttar när de har släpts lös, men efter operationer, med viktnedgång på 10 kg, då jag rasat i vikt och sett ut som ett skelett, så har de inte kommit till sin fulla rätta igen efter. Man har ju inga bröstvårtor mot golvet iaf hahah. Nej, nu var jag elak.

Men samtidigt står han efter mig i kön och ser vad jag tar ut, tur att hon i kassan frågade om jag användt detta innan och inte bara pratade på om hur det ska användas och vad man ska tänka på, då hade jag dött.

Ibland när man känner sig som fulast kan jag träffa dessa jag absolut inte vill träffa just då, och varför skulle det vara en sådan dag just idag. Nu, var jag iaf nöjd med vad jag hade på mig, och rent hår hade jag ju så det hade kunnat vart värre.. så att bara vara utan bh, som inte syndes(så mycket) är väl egentligen inte hela världen.

Och jag är endå inte en sådan som egentligen bryr mig om vad folk tycker, utan jag går i mina tåskor tills det typ blir snö, och ger ibland helt fan i hur jag ser ut och vad jag har på mig. Stövlar, mjukisar och en fleece tröja är annars en hitt på hund prom. Osminkad är jag oftare än sminkad, vad jag än gör, vart flertalet gånger på krogen utan smink dessutom. Skulle jag vara rädd för att jag inte duger som jag är då hade jag sminkat mig och klätt upp mig varje dag, men folk gillar mig för den jag är inte för hur jag ser ut. Eller så gör de det inte, men vad har jag förlorat då?

Men visst fan önskar man att man var på topp hela tiden och att dessa dagar då man vill sjunka genom jorden försvinner.

Jag kände mig ju iaf snygg idag, tur det :)