9mål, och även beröm till mig :)

Jobbade kväll i går, kom dit och insåg att jag hade 14st som jag var ensam Uska på, tror ni jag vart depp eller vad, hoppades innerligt att kvällen skulle vara lugn, fick 15 st vid 20 taget :) Springa maraton har fått en ny benämning för mig!
Idag jobbade jag dag och i morgon lika så ;) Sen ledigt 1DAG för att jobba ons-dag tors- kväll fre- dag sedan ledig!

Vart jävligt depp idag för att jag har haft ont och det verkligen har tagit emot att jobba i dag, förstår inte hur jag ska klara hela veckan :( Så jag är besviken och ledsen över att det inge går som jag hoppats på.

Idag tog jag blodprover på en pat för första gången själv utan att någon var med och titta och bra gick det :) 2 gången jag stack, ska jag tillägga!

Handbollen gjorde min dag, så den var jävligt kul att se :)

Annars spenderas min kväll i sängen, hopp om en bättre morgondag.
#1 - - Micaela:

Satt också och kollade på handbollen medan Oliver låg och sov.

Det var en sköterska inne på rummet som var stort Sävehovfan när Emil gjorde ett av alla sina mål.

Förklarade då att han faktiskt var min mans brors flickväns bror...... haha

Blev ju en fånigt lång förklaring där kändes det som men hon var ett stort fan av honom iaf:-)