Inblick

Fick för första gången in Chrille i en baby affär idag! Sa lite fint att jag ville jämföra priser, tycker faktiskt att han behöver veta vad saker och ting kostar, trots att han vet att jag faktiskt inte köper skit, eller hur dyrt som helst. Fast jag har ju hellre kvallite och använder det till ev andra barnet med. Kostar gör det ju idag, jämförde lite med det jag hitta i Ullis ;) Ha ha vad de lägger på här!!!
Men det var ju givande trots att vi tog ett varv väldigt fort.
Han har ju faktiskt lite vett vad det gäller inköp...., mycke tyckte vi lika & då var han först med att säga det. :)
Alltid trevligt att vi tyckte lika.
Sedan gick han fram och plocka med lite barnkläder han tyckte var fint :) & samma randiga kanin jag hittat :)
 
Men när vi var på väg mot utgången skrattade han då han såg amningsinläggen :( Att det ska vara så svårt att vara seriös.
Ska visa han listan på saker vi behöver, så han får lite inblick han också.
 
Jag vägrar ha sakerna framme i lägenheten för jag vill städa, rensa och förbereda fint här innan, inte att det ska stå och bli dammigt och det skulle inte alls vara samma sak som 3v innan då jag tidigast tänkt börja ställa fram sängen och tvätta kläder och bara behöva köpa det sista.
 
Nu tänker jag förbereda mig och sista tiden bara längta :)
 
Behöver kolla vad mamma har sparat för fint, kanske det finns något som är 28 år gammalt ;)
Längtar tills vi går igenom vad som finns i Hällby!
#1 - - Magnus:

Det där med att shoppa är inte Bröderna Bidebo´s favorit syssla.

Svar: haha, jaså fler än bara Chrille som endast åker dit om man måste. Han ska köpa lite kläder nu innan nya jobbet, undra hur det kommer gå...Tro mig, 6 plagg på 15 min, sen springer han därifrån!
Emma Berggren

#2 - - M B:

Haha lycka till.. :D