Jag sjöng, gjorde du?

Chrille jobbar idag, han vart nog ganska snopen då vi har snö idag. Tur att han inte bytt däck än! Han kommer till Hällby efter, det var lite grejer han skulle skriva ut.

Jag har bara vart vaken en timme i natt, helt ok, det får jag vara nöjd med. Men efter Chrille kom hem vid 24 så låg vi i sängen och åt kebabtallrik och snacka massor kul och vissa mindre kul saker som hänt under hans kväll ute med dennis. Chrille åt upp allt sitt och jag petade bara lite i min och salladen tog ju självklart slut. Så somnade mätta och nöjda.

Idag varken orkar jag eller vill gå ut, ser svin kallt ut! Men Zirre måste ju kissa och jag hade tänkt köpa något fint till mormor och morfar som tack för hjälp med Zesar och för de alltid ställer upp. Så egentligen ser jag fram emot att välja vad jag ska köpa, men vägen i mellan den blundar jag för. Idag orkar jag inte gå så speciellt mycket, feetsen gör jävligt ont!

Nej, ut i det svenska vädret. Tur att jag har vinterjackan framme än :) Jag som nästan jämt fryser!

Puss på er

Ärligt, jag tror att du sjöng en viss låt igår..Gjorde du det???????