mitt hjärta

Igår när jag kom hem från jobbet klev jag in i ett hem som var städat och med nystekta pannkakor som låg och väntade på mig, snacka om trevligheter! Trevlig doft :)
Chrille hade vart hemma hela dagen och pluggat, men lyckats få in handling, städning, matlagning, ta disken som stått sedan dagen innan då diskmaskin ej blivit tömd!!!! och tvättat på det och sorterat allt och satt in. Och sopsorteringen hade blivit stånde i hallen som även den hade försvunnit.

Det är bra härligt att ha en karl som fattar när jag inte orkar ta det mer, att han rycker in och avlastar och jag får nya friska tag. Har jobbat och ska även i kväll, då de inte fick in någon, men mina fossingar tar emot, behöver verkligen nya jobbarskor!

Slängde upp fötterna på soffbordet efter jag hade ätit så de var i högläge, då sa ha ska du verkligen jobba i morgon, haha så söt. O han behöver komma hemmifrån som han har pluggat till tentan han hade så jag tror att han ska träffa dennis i kväll, så det är ju perfekt.

Nej, nu måste jag borsta håret efter duschen.

Ps, idag flyttar Torsten och blir någon annans favvo(han var ju min favvo), de är 8v idag och de flesta flyttar i morgon, de övriga tis/ons. Måste dit i morgon och säga hejdå till Noras bebisar.