update

Sitter nu i sängen med Ellie vid bröstet. Hon äter inte, mest myser, och min tanke är mys och somna nöjd. Pappa har tagit kvällens 2 sista matningar. Vid 20 och nu vid 23. Jag har vart till affären, samt 21 slocknade jag på soffan. Har nyss vart ute med zesar, då Ellie åt. Sedan har jag pumpat ur. Ellie s mage är igång bra nu igen. Plan B fungerade galant. :) Jag måste bara pumpa efter målen på natten så vi kan ge det de 2 sista innan natten, så Ellie blir riktigt mätt. Man ser t.om. att mjölken är sämre i kvalité, den ser utspädd ut. :( Jag har köpt massor laktosfritt, mjölk till mitt te, yoghurt, Cream fraiche, grädde mm Känns som om Ellie har tillräckligt med sin mage, så jag bör nog vänta med laktos och gasbildande i den mån jag kan, samt ersättning. Den har hon fisit av x10 Natten till idag var toppen :) mat 22-01.30- 04.30-8.30 jag vaknade vid 8 och trodde vi missat 1 matning, samt var tvungen och titta så hon andades. Så jag kunde i lugn och ro förbereda medicinerna. Natti Natti