Jobba m ♥

Å vilken härlig kväll.
Har fått ha tankarna på annat än morfar och vad mormor är och gör.

Det var massor nytt, kodlås och rutiner och larm och framförallt nya ansikten.
Jobbade med en ny ssk på lungsidan och det flöt på hela kvällen precis som för 10 månader sedan.
Fick fråga vid bms rapporten hur man sparade.. och när middagen kom!
Men annars fungera det utmärkt.
Fast det började med att jag hade fel nyckel till mitt skåp :( tur att jag hade allt med !

Det var en mycket trevlig kväll och mitt självförtroende har kommit snäppet upp. Känslan när man trivs och känner sig nöjd med det jobb man utför det är det som gör att man vill till jobbet.
Det var lääänge sedan jag kände så.

Jag är bra på mitt jobb :)
Har blivit felbehandlad och besviken själv som pat och vet hur mycket de "små" sakerna har betydelse så att göra sitt yttersta är för mig a&o.
Jobbar med ♥ vet precis hur det är att ligga där.
Ser fram emot att jobba ännu mer nu!