Fotoalbum

Jag hade läääänge letat efter fotoalbum som inte har den där färdigtryckta texten.
Tycker de är opersonliga, eftersom det är en mall för vad man ska fylla i.

Jag har ju inte svar att fylla i på sina ställen och vår nedkomst var ju allt annat än normal och lycklig. Var mest ren oro.
Så i Ullared hittade jag äntligen några som fick följa med hem.

Jag har nu entid haft äran att minnas och glädjas åt vår hemkomst efter fått perspektiv av tiden då vi började leva normalt.

Vi har ett Neoalbum från bara neo tiden.
Sedan vill jag ha 1pärm för varje år :)
Alltså pärm 1 från 6/11 till Ellie fyller 1år.

Detta har jag jobbat med ett tag :)




Är hon inte alldeles underbar ♥♥♥
Är så glad att jag äntligen börjat :)







#1 - - emma:

Hej!
Tkr att du har en jättebra blogg! :)

Jag videobloggar i min blogg och nu undrar jag vad just du skulle vilja se för nånting? :)

#2 - - Linn:

Vilket superfint album, vart har du hittat de fina bokstäverna?

Svar: Jag har hittat massor jättefint i Ullared & dessutom till oförskämt bra pris :)&köpt övrigt på Panduro.
Men Allbumen kostade i Ullis under 40 kr här får du betala iaf 199kr st och jättefina!
Emma Berggren