Värdefullt

Idag har vi träffat min bror som varit hemma på blixtvisit.
Vi åkte till Hällby när vi vaknat å gjort oss i ordning. Vi fikade å Ellan åt lunch. Hon fick ett par jättefina skor av Emil & Jamina :)
Vad hon var glad i Emil, han fick många pussar tom ;)
Christian köpte present till Micaela och lämnade av mig på jobbet för c-tur. Sedan åkte de på kalas. Ellie sov i bilen iaf, som tur var!

Vid 18 skulle alla utom jag äta på Bambu, då pappa bjöd alla.
Så jag på jobbet påpekade när jag kom hur lite jag ville jobba just ikväll för att Emil var hemma å de var ute å åt utan mig...mina jobbarkompisar tyckte att de skulle klara sig utan mig då vi var en extra ikväll.
Så vi delade mat, jag plocka brickor, frågade kvällsfiika och tog disken sedan var kl 18 & vi i ilfart åkte och mötte upp de andra :)
Bästa jobbet :)
Åå vad det betydde mycket♥

Väldigt trevlig dag :)