Vår lilla sjukling

Mammas tjej e sjuk :(

Ellan var lite snorig först från fredag sedan söndag efter mitt mitt jobb tog vi tempen(jag har Aldrig behövt ta den sedan vi kom hem från neo)
38,2 så då ringde vi in vab för måndag för mig på en gång. Kvällen blev ännu varmare å vi slängde ut pappa från sovrummet å öppnade altandörren ut. Jag frös trots 2 duntäcken, Ellan vaknade några gånger men somnade om.

Igår på dagen så var hon jättehängig å satt i soffan å bara var helt slut. Hon somnade tom med huvudet i mitt knä på em. På kvällen var hon mest arg å behövde ständig uppmärksamhet.

Vi gav supp å nattade henne igen i pappas säng. Dörren var öppen å hon sov gott hela natten utan att vakna en enda gång.
Vi vaknade vid 8 dessutom.

I dag är jag iaf ledig. Ellan är feberfri och leker ständigt. Och blir helt galen när jag försöker få henne å sitta still. Så Ellan är frisk!!! Bara näsan som rinner.
Hoppas hon sover bra inatt då hon ska få sova i sitt rum igen.
Blir å vabba imorgon igen iaf så hon blir bra innan dagis.
Jag har planeringsdag med jobbet på torsdag så moster rycker in och passar Ellan. Så hoppas vi på dagis på fredag.

Så efter 1mån å 2v kom vabbet !
Glatt förvånad.

#1 - - Susanna Maria J:

Stackars, inte kul med sjuka barn.. min lille är också dålig nu.. Massa kryapådig kramar till din pojk