Stillar sig till ro

Kom på i förrgår att det är ju bröllop på lördag, måste ju fila fötterna! Jag som helst går barfota åretrunt har ju värsta hårda fötterna så fila å smörja gjorde det lite bättre.

Tyvärr har jag blåmärken fortfarande och ett hack under knät sedan förra tis/ onsdag då jag lekte trädgårdsdesigner. Har gjort desperat försök att dölja det med att sola lite..de lär inte hinna försvinna innan lördag. Dystert, men jag kan iaf lyfta armarna igen så träningsvärken har försvunnit!

Påtala om förra v så fick jag ett infall och tänkte byta till vårskor. Snabbt ångrade mig då jag kände att de där jävla skavsåren började komma. Hur ser det ut i snygga högklackade skor med stora sår eller värre plåster :(
Så jag har mina hästskor ett tag till :)

När jag ändå är igång så tänkte jag beklaga lite mer. Detta med att försöka gå upp i vikt har gjort att jag inte riktigt får min planA klänning att sitta bra. Så planB blir det isf om jag inte klarat att minska kärlekshantagen. Jag brukar nämligen  aldrig vara i bikini säsong redan i maj. Och i år är absolut inte något undantag snarare tvärtom  då jag försökt öka i vikt sedan december. Å det har jag klarat med bravur, hur man ser ut på insidan är en annan 5a.

Men det bästa är iaf att på fredag åker vi Christian, Ellie och jag för att sova på hotell i Stockholm. Bröllopet är på lördag vid 14 & vid 16 taget blir vi barnfria då moster kommer med tåg och hämtar Ellan för att sedan åka hem till Eskilstuna igen till mina föräldrar och sova där.

Så hotell i 2 dagar, barnvakt och familj låter som en perfekt helg trots blåmärken, fel klänning samt precis nyss fått beviljad semester.

Vad kul vi kommer ha♡