Slitsamt

Efter pratat med våra sjukgymnaster på avdelningen så känns det ju verkligen idiotiskt att han på ortopedtekniska höjde till hur man bör ha hålfoten direkt..varför inte tagit det i 2 eller tom 3 steg. Jag går på insidan av fötterna så gå bättre var ju tanken, men idag var det idioti.

Sjukgymnaster tycker inte att någon med protes ska styrketräna underkroppen utan att man ska öka rörlighet och bygga styrka i vattnet bara. Så lite vattengymnastik skulle ju kanske vara något igen. 
Jag har fått tid till en ortoped iaf samt så ska jag ta en kontroll röntgen å det var kom sköterskan fram till 6 års sedan!
På 6 år har jag gjort 1 benförlängning, varit gravid, jobbat 100% i 1 år det känns som om det är alldeles för länge sedan.

Jag mådde ju ok i höften innan jag provade inläggen, nu känns något trasigt :( Foglossning delux. Idag har jag känt av höften sedan i morse å varje steg har jag känt smärta. Ser i Mob att jag gått 15 000 steg fram till nu å då har jag inte ens gått på transport! Samt att de har underlättat för mig på jobbet idag så de sett klart å tydligt hur illa jag går.

Jag vet att inflammationshämmande för höften inte går, men kanske för muskelatur runt bäckenet isf.

Det känns lite oroande pga hur ont det gjorde och att det inte är bättre än. Det sticks å kramar i höften å låret som det gjorde när jag var nyopererad.
Och smärtan i vila känns som om något ligger å skaver.

Jag står på 1 tur att bli uppringd om något återbesök blir så ring förfan!!!!
Jag har 2 st dag turer kvar innan 2 dagars ledighet sedan bara 2 arbetsdagar innan semester på måndag :) 
Tajming + att det ska vara varmt denna vecka, perfekt bägge 2 för kroppen!

Jag som hade förträngt så bra hur jävla ont man kan ha i höften :(

Detta känns lite oroande, på flera områden! Tur jag fick fast 100% I April :) 

Å inte fan är jag av med alla nässelutslag heller så jag äter fortfarande dessa tabletter som man blir trött av, jo det märks! Gäsp! Känns som om natten är förkortning trots att jag sovit 8h i sträck, känns som om jag bara blundat en stund. Varken är eller känner mig pigg, inte skönt vilken position jag än är i ändå kan jag somna på fläcken.
Det känns som sagt lite slitsamt nu.