Lusen Ellie

Japp, då har det hänt oss oxå! Det blev varken parken eller Leos :( Det blev apoteket!
6st lusar hittade Chrille när han borstade Ellies hår i morse! Han köpte en Royce Royce luskam med neonlampa. Och ett medel man har i i 15 min och har i vanligt shampo och sedan sköljer ur! Färdigbehandlad :)
 
Så det var Ellies tur på FM. Chrille å jag direkt efter mitt jobb, vi hittade varken ägg el löss på oss men det vore ju dumt och inte behandla sig då vi delat säng.
Kan säga att mitt hår aldrig varit så fett, imorgon blir det att tvätta håret i yes å citron!
 
Vi som börjat tvätta undan dessutom, nu blev det sängkläder och alla kläder, jackor som vi använt nu sista dagarna. Man vill ju känna det fräscht igen. Inte kan jag låta bli å rensa bort.
 
Jag har även behandlat djuren idag :)
Mot fästingar, loppor & löss! Det var ju ändå dags men nu är hela familjen Avlusade! 
 
Nu ska vi inte dela hårborste jag & Ellie längre!!!!
 
Tur att lusen Ellie är söt ♡