Idag

Alltså om ni visste ljudnivån...🙉 När Ellan sjunger/skriker i mikrofonen 😨

Man vill ju ha hörselkåpor...så vi gjorde ett par.
Å bra verkade de vara, för han tillomed la sig å blundade 😂

Kanske skulle prova den till nyårsraketerna🤔


Idag kom grannen med en så fin dörrkrans som hon gjort 😘
Så nu sitter den på dörren vid gästentren...ska bara låsa vår grovköksentre först så....folk går gästentren 😂

Men just nu så hänger det tvätt samt står en syskonvagn i gästentren 😂 så det är lite snitslad bana om någon motförmodan skulle komma in den vägen.


Idag så blev jag taggad i en annons där en tjej sökte syskonvagn å jag svarade.
Att jag har en jättefin å bra, Ines använder den varje dag å sover i, så den ska inte säljas på länge!

Sen började jag att fundera 🤔 2 sek senare så skrev jag till henne. Å tog kort å skickade.
Kunde tänka mig å sälja om hon var intresserad.

Så idag har jag tvättat allt å torkat av allt övrigt med våtservetter. Har en båge jag måste torka av mera. Men sedan är allt rent.

Så tjejen kommer på fm på fredag å tittar å känner på den 👏

Så i morgon så får Ines antingen sova inne, eller att jag går ut å runt med henne till inglasningen. Det är ju lätt på sommaren, men jag är ju inte så sugen på att gena inomhus med grus, å löv å diverse som sitter på hjulen. 

Så det har varit såååå smidigt med 2 vagnar. Å Ines har ju sovit typ 3h varje gång hon har sovit i den. Så hon älskar den ☺

Men det kommer att bli kallare så hon behöver ligga i den varmaste åkpåsen ute ändå.
Å den andra åkpåsen ska sättas i hennes bilstol, så man ka sätta henne med mindre kläder i bilen. Å när bilen är varm så kan man öppna upp.
Hon hatar liksom aTT Var för varm, vilket det lät blir i bilen.

Så jag tror att det blir bra ändå.

Dessutom så kan jag ju behöva pengarna  😀

Idag så var jag hos sjukgymnasten.
Hon gav mig övningar att göra hemma, för att jag ens ska bli mjukare i musklerna i skinkan å ut på höften för hon hade svårt att massera på dessa punkter då jag hade för ont. Så det värsta måste jag göra själv.
Så nu har jag fått låna hem en boll som jag ska sitta, ligga å knåda in i skinkan å ute på höften.
Så ska hon massera å ge mig flera övningar nästa vecka när vi ses.
Så det ser ut som att det inte riktigt är någe "lätt" fixat inte.

Å snacka om smärta när hon direkt tröck på de punkter där muskelfästena är. Ett bak i rumpan å sedan ut mot höften. Alltså jag leeed kan jag säga. Fick fan tårar i ögonen 😲 jävlar vad spänd jag va. Ines blev ledsen å trodde att jag var ledsen så vi fick köra ru t vagnen till mig. Å då fick jag lida med ett leende sen 😂
Det strålade ner i benet av att hon bara tröck med 1 finger 😯

Kan säga att jag ute längtar till nästa gång😂 hade såå ont efter, trots aTT jag tog tabletten 1,5h innan besöket. 

Hon hade dessvärre ingen erfarenhet av trasiga proteser, men hon kan tänka sig att om man stärker musklerna runt så är det möjligt att det ska sluta "glappa"
Så nu håller vi alla tummar på att med hjälp av träning å styrka så kan jag bli bra igen....Å inflammationshämmande å smärtis 😂 å i bästa fall så slutar jag att glappa 😀😂

Det blev jag glad av ☺


Så jag kände för att unna mig lite fina blommor från torget 😘

Å med lite grönt så blev det kanonbra ☺

FantastiskA


3st för 100kr å 1 för 39