söndag

Alltså detta att skriva på en tavla. Vad svårt det ska vara. Har suddat som en idiot i natt. Sedan fick det vara så här.
Visst ritar jag fint 😂

För någon natt sedan så var jag lite busig 😂
Då skrev jag Hakuna matata. Hoppas att jag spred lite glädje den dagen. 
Inatt har jag googlat morgondagens budskap.

Alltså i går då han jag duscha själv, raka mig, klippa naglar, måla tånaglarna å fixa ögonbryn innan jobbet.
Alltså bara sådär, så enkelt så trevligt. Vad konstigt det är att lägga tid på mig själv. Har ju knappt fått duscha själv innan liksom. Knappt haft ork till att duscha ens vissa dagar.

Nu väntar sängen. Å det går jättebra att sova trots de 2 små odjur som är hemma.
Jag hörde dem inte alls. Alltså jag hörde inte ens att radion var på. Sov i 7, 5 h rakt av.

Fast å andra sidan då måste jag sluta dricka vid 04 för att jag ska kissat ur mig så jag inte vaknar av det.
Det är liksom inte så lätt att smyga ut utan att bli sedd av någon av barnen. Sedan blir Ines ledsen kanske för att jag försvann igen å står å ropar. Inte alls lätt å somna om då.

Ne.
Nu stannar bussen strax hemma. God dag å god natt ☺