Å då till Ellan Å då till Ellan

Det är ju sååå mycket svårare.
Men detta hittade jag till henne på rean iaf än så länge. Ett smyckes skåp (öppnar som en bok) för 129kr

Sedan har jag bara än sålänge kläder 👗👚👖
Hon fyller 7 år så jag tror ju att hon kommer gilla Top Model böckerna, där man sminkar, designar kläder å sådant.
Sedan har jag inte funderat på Så mycket mer. Visst läsa och skriva kommer ju stå i fokus. Eller varför inte en upplevelse. Spel, hon behöver ju lära sig att förlora 🤣
Jag ska iaf hitta fler kläder, det är Inte mycket som hon har i nästa storlek. Det är ju perfekt att hitta NU på rean🌸
🤓leta på🤓

Funderade iaf på att ha pyjamas party med hennes bästa kompisar kanske som kalas...undrar om alla skulle våga det? Gänget är ju bara 5 st. Fika, middag, godis påsar, bada bubbelpool sen kväll och bädda uppe på vinden på madrasser för alla 🎀

Sommar framför en film alla på rad 👭💃👭

Men hur nämner man det till Chrille 😳🤯🤦‍♂️

Jag ser det framför mig, å världens gladaste tjej 💃💝 det är ju viktigast 💖
Att jag kanske får fullt upp i några timmar eller att jag inte får sova en hel natt, det offrar jag gärna för henne💖

Chrille & Ines kan ju åka iväg till farmor 🤣