påskdag

Idag har vi haft ganska mycket på agendan.
Startade med kaffe i soffan med Chrille ❤
Han var hemma runt 09.
Barnen fick superfina mjukiskläder i Under Armour & jag fick te🤗

Vi lasta på släpet, Chrille fixade sista med Ellans sparkcykel.
Barnen följde med Lykkes familj till lekparken..Ines kom hem blödande å gråtandes i Anders famn, då hon ramlat av gungan😪
Bitit sig i läppen och massor med skrapsår, en jätteledsen tjej😥

Sedan åkte vi till tippen, köpte en massa jord på plantagen på vägen hem. Handlade på city gross.

Åkte hem och grillade lite lunch


Chrille tittade på Djurgården match å jag la mig för att vila någon timme.
Sedan när jag vaknade vid 17 så fikade vi lite, sedan gick vi ut för att sätta upp studsmattan till barnen.


Jag sådde i pallkragen mer rabarber och fyllde på med en påse jord.

Jag satte 2st murgröna längs staketet under spaljé och täckte med filt.

Vi tog rostad smörgås i soffan som kvällsfika och jag duschade å bäddade rent i vår säng. Nattade Ines som ville sova redan 19.20 & När jag bäddat rent så sa jag åt Ellan att ta med paddan och lägga sig i min säng vid 19.45
Tänkte lite att Chrille lär somna tidigt så då kan dem iaf lägga sig i sängen än somna i soffan. Å sitta där halva natten och sova.
Så kan han vända rätt på dygnet.

Så nu är det som vanligt igen 😀