Fy på mig

Vilken usel uppdatering av mig, det vill säga ingen alls..

Har saker i ett och finner ingen tid och ro att ens sitta vid datorn då ledig tid finns i några min. Är helt slut i kropp och ork så det har blivit att ligga i sängen då jag har kunnat. Halt och lyt e jag även, då mitt ben stundtals är så oönskat att jag hellre sågar av det!!!!? Måste få en tid till op snart!!!!!!!!
Å när ska jag ha tid med det?

Stress stresss stressss

Nu ska jag köpa med mat hem, då jag inte hinner laga och äta maten jag tilllagat då jag kommer hem, då jag ska jobba ikväll ute i Vilsta hallen. MMMåste vara där senast 16.30 så det blir till att gå hem från jobbet senast 14.00 för att ens hinna ha ett liv idag.

Ska även ut till Vilsta hallen för att ha ledarmöte med de stackarna som har hand om ungarna...
Ska visa dem deras inloggning till hemsidan samt ang närvarokorten mm så det ska bli kul, då jag istortsätt inte träffat någon av dem. Men det är i morgon det!

Jag har bokat in en Ullared resa!!! Känner att jag måste få det gjort snarast (innan op) då jag inte vet när den blir av. Så nu blir det hem och rensa förråd för att kolla vad som behöver köpas, sedan måste jag kolla vilka som ska få vad och vilka jag behöver köpa och komplettera till. vad kul.....
Sedan finns det ju 2 som ska ha barn snart så något kul och rart till bebbbbisarna bör man ju hitta.
Så som vanligt riktar jag in mig på pressenter!!!!
Är det någon som har ork och tid att följa med???? den 14/9 bär det av förhoppningsvis!!!