I natt landar ufona :)

Japp, mamma och pappa och lina och mormor och morfar och nattis kommer hem till stan igen. Men mamma och pappa och lina sover bara här en natt för att sedan åka imorgon till småland och fira nyår där. Nora kommer bli jätte glad av att se dem igen.
Jag och Chrille har packat ihop vårt och städat för att sova hemma minst 2 nätter för att ev komma tillbaka hit för att stanna tills de kommer hem igen. Det är så nice att bo i hus, det är bara Zesar som ska fatta det också! men fördelen med lägenhet är många och min bästa sak är att jag får duscha hur varmt jag vill hur länge som helst... Det vill säga minst 30 min, skollhet. Nice. Tänk er sedan att sitta på golvet i kollsvart med några ljus tända. Min relax och påladdning. Då vill man bo i lägenhet och aldrig flytta!!!!
Men vi kommer hit igen på lördag om jag låter Chrille bestämma. Men jag är gärna kvar hemma, för i hus "bör" man ju ta snabbduschar, blää.
Har mat i ugnen som även räcker till mamma och pappa till lunch innan de åker. Men vi drar vid 21.00 så då får Nora vakta huset tills de kommer hem. Men de skulle landa 20.20 så då behöver hon inte vara själv alltför länge.

På tal om spanien, orkade verkligen inte ta kort på allt jag köpte där.
Men detta iaf:


Orkade inte ta kort på 4 flaskor sprit, mjuka tofflor, godis, bokmärken, zesars mjukisdjur.

Men snart är de hemma i kalla sverige, då passar det extra bra att det blir 20- igen.
Just nu sitter de i planet.