Lillefot

Det jag kommer att skriva nu är så oerhört stort & mäktigt att det fortfarande, en hel drös med veckor senare, är svårt för mig att ta in. VI har vart tysta ett bra tag, men efter att träffat alla vi önskat berätta det själva till & nu har fått veta från oss, så väljer jag att berätta här.

Jag vill berätta för er att jag ska bli mamma. Jag och Chrille ska bli föräldrar.  ♥






#1 - - Linda p:

Va kul, grattis! Tror att vi ligger rätt lika långt gångna i våra graviditeter! :) Lycka till framöver!

Svar: Va, vad säger du ;) Shit vad kul. haha Sa vi inte att det skulle vara kul om vi var det samtidigt..Har du någon blogg nu ?Lycka till själva!
Emma Berggren

#2 - - Linda p:

Jo jag vet, har tänkt på det jag med så det är rätt fränt att vi också blev gravida samtidigt, särskilt roligt och häftigt eftersom vi båda fått kämpa för det! :) nej jag har ingen blogg jag använder!

Svar: Riktigt synd att det blev som det blev, vi hade kunnat haft riktigt kul just nu. Kan se oss gå på stan med våra magar och spenderat pengar;) Ångrar du dig ang blogg, säg till, så jag har möjlighet att iaf följa dig på avstånd, bara genom bloggen skulle ge mig mycket. Kram
Emma Berggren