Usk/pappaledig

Ååå :(
Vet ni???
Idag är min sista dag som mammaledig :) :)
I morgon börjar mitt vikariat och jag kommer vara borta från hemmet och min tjej 40h i v.

Det kommer kännas förjävligt i början och sedan kommer jag se hur bra och kul Ellie och pappa har att jag inte har lika ågren över att sakna henne..Hoppas på det iaf.

Men visst är det sorgligt..det känns ju inte lika viktigt att gå till jobbet som vara hemma med sin tjej.
Åå skulle så ta Alla dagar och vara hemma lite längre. Men jag har stor chans nu att få ett jobb jag trivs med och måste visa framfötterna.

Jag vill inte jobba 100% sedan då Christian också jobbar. Behöver jag det en tid så lägger jag kvällar å helger så sötnosen inte behöver vara heldagar hos dagmamma/förskolan.

Jag vill ju vara med min dotter♥
Åå vad stor omställning detta blir.

Haft bästa tiden med mitt hjärta nu är det dags att ge pappa tid ♥

Det ska bli kul ändå och jag gillar mitt jobb :)