Titta om du hittar något så kan du beställa med mig...

Alltså min syster är så omtänksam 😘


Om du vill ha något från Nelly så är det 20% på allt bara idag.
Titta om du vill ha något så kan vi beställa, jag har ändå tänkt att beställa☺

Okey, titta kan jag ju 😂

Hittar endel, slutar med att jag har 14 saker i min kundvagn😂😲

Å bara sådär så har jag köpt 12 plagg 😂😂😂 Lina då. Du har dåligt inflytande på mig 😂😆

Men eftersom jag jobbar kväll hela påsken i år så kan jag ju ge mig själv lite nytt. Min garderob ser ju inte allt för kul ut. Även en morot att faktiskt kunna komma i mina gamla kläder.
Annars så får jag ju acceptera att jag helt enkelt inte kan ha mer än halva min garderob 😭 Jag menar. Å faktiskt acceptera att jag gått upp 1 storlek.
Men jag är så snål samtidigt. Jag tycker inte det är så kul att köpa kläder.
Jo, klänningar förstås.

Men nu har jag inte köpt en enda klänning 😁 så kors i taket.

Dagens inpuls shopping 

Så ta en "titt" på Nelly vetja 😂


Puss Lina Stina Mört 😝