Mina flickor 👭👭

IgĂ„r var vi ute med mamma pĂ„ Ă€ventyr. Vi Ă„kte till Ikea â˜ș Super bra för min del. Kan man ju sĂ€ga.. bara jag handla kĂ€nns det som iaf. Det var mitt Ă„ det var mitt.


Vi gick flera vĂ€nder nĂ€r vi parkerade đŸ˜„

Jag köpte ju förvaringsgrejs till hallen Ä det var ju 20 delar.
Korgar Ä sÄdant otympligt.

Sedan blev det ju saft, bĂ„de rabarber, blĂ„bĂ€r Ă„ flĂ€der 😋 perfekt till kalaset.

Mamma bjöd pĂ„ mat đŸ€—
Å Lina bjöd pĂ„ fikađŸ€—
Precis vad jag behövde 😂😝 fattig kyrk🐀

Ellan den skomani galna skulle ju givetvis ha ett par skitfula Elsa skor 🙈 blĂ„ glittriga med tantklack.

Hon satte pÄ sig dem i bilen hem.

Vi hittade Eko som jag inte ens visste om förrĂ€n Sara pĂ„ jobbet nĂ€mnde affĂ€ren. Å dĂ€r var det VÄLDIGT mycket superbra.

Leksaker, inredning billigt godis. Ja mycket bra.
AlltsĂ„ ska man köpa juklappar till barn! Kolla dĂ€râ˜ș
Om jag inte kommer till Ullared sÄ blir den affÀren given.

Jag köpte faktisk en bÀrrensare dÀr, det var nog mitt bÀsta köp. Sedan letade jag efter en enkel hylla till duschen. Hittade svindyra stora för bara sugplopp inte för att haka pÄ pÄ kanten ovanför.
SÄ jag suckade Ä gick nÀr jag gick förbi dock avdelningen sÄ sÄg jag en korg till cykeln..Yes 39kr för en jÀttebra korg.
SĂ„ nu kan vi lĂ„ta Ellie bada fast ha alla flaskor kvar i duschen 😂😀
Å dessutom sĂ„ nĂ„r man perfekt.
Kanonbraâ˜ș

Hade en vĂ€ldans bra dag igĂ„r. KĂ€nns extra kul att mamma fĂ„r följa med oss ut igen dĂ„ Ă„ dĂ„ iaf ❀ och framförallt att hon orkar.