Mitt- Prova festa

Hahaha
Har nog glömt hur man gör 🤣


Nyårslöften? Har du något?

Jag skulle vilja ha många, det finns massor med önskemål om förbättring till bättre människa.

Kanske man kan ta
-Sov mer
-Ta fler paus å ladda batterierna oftare
-ät alltid vad du vill
-drick alltid nykert
-skratta mer
-dansa mer
-kramas mer (Jag är inte såbrapådet)
-ännu mer -att unna andra- ge av sig själv
-Sminka mig oftare(för MIN skull)
-Önskar att smärtor kunde försvinna, både för min & ändras skull.
-önskar att jag inte är så livrädd för framtiden
-mer ork & tid för barnen
-Börja Inte träna!(den är jag, passar perfekt, något jag lovar att jag håller)
-bjud in familj & vänner oftare 💓
-att bli bättre på att vårda mina vänner(där är jag värdelös 😿)
-Ge godare å bättre mat till våra älskade husdjur. Skämma bort dem.
-äta Mindre kött
-Att alltid hålla kravet att ge det bästa och sätta av tid och lyssna på mina patienter. Göra mitt bästa jobb hos Var & En. Känna mig Bäst på jobbet 👊 Må bra i själen när arbetsdagen är slut. Jag gör skillnad.
(Denna är svår, då jag inte vet hur arbetet ser ut när jag kommer tillbaka. Kanske en förändring krävs? För att Jag ska MÅ bra på jobbet igen)
-Känna mig gladare, inte känna motgångar, att jag kämpar, bli bitter, sur, arg, frustrerad. Utan ta paus, backa, sätt lägre krav på Mig själv när jag är i svacka.
Men behöver inte Kämpa & göra mer än vad man egentligen klarar(tror att man ska klara av)
-rå om MIG själv MER 💖 Så jag klarar att ge min kärlek till andra 💖

Skulle vilja lägga till- var mindre envis...
Men den skulle jag Aldrig ens klara. Trots att jag gör För mycket ibland, så skulle inte jag vara den Jag är idag, inte heller kommit hit jag är idag.
Så jag klappar mig själv på axeln för varje motgång jag klarar, å ska fan komma starkare ur den.
Trots att man faktiskt Kämpar. MEN JAG KÄMPAR HELLRE OCH SER MIG LYCKAS.ÄN GER UPP, ELLER NÖJER MIG MED MINDRE.
Så jag kan själv, jag Ska, kanske på ett annat sätt eller under en längre tid. Kanske inte lika "lätt" som för andra.
Men just för att jag är Envis så kan faktiskt jag med lyckas. Å fy fan vad härlig känsla💖 även dem små sakerna är värda att uppmärksamma å känna glädje av. Klappa sig själv på axeln.
Å Faktisk känna sig en aning lättare. Vilken skön känsla det kan vara.
Att man klarar sig själv, något så ibland så självklart...för vissa.

-att mer små saker är egentligen dem stora (som spelar roll I hjärtat)

Jag kan nog bli en bättre människa på många sätt. 
Tänkte att jag börjar såhär.

Sedan har jag sedan vårt allra första år tillsammans. ALLTID ÄLSKA DIG💘