ledig till fredag 😄

Sådär 
Nu har jag överlevt min första natt på Infektion.  
Har ju varit sjukskriven å mammaledig i 2 år å innan dess så var jag ju samordnare så säg att jag inte jobbat natt där på 3år iaf 😂

Å nu min 4e natt på raken så blir man placerad där. Inte så snällt kan jag tycka.
Första natten isf.

Jag menar det är såååå mycket nytt å omplockat sedan jag jobbade där. Känner kanske igen 10st av personalen 😂

Så visst var jag lite orolig måste jag säga. Blev en drös med frågor. Hatar att känna mig ny. Vill liksim känna att jag har full koll.
Händer något så måste man liksom ha det. Hitta i förråden å känna sin pat.
Men det gick bra å vi hade en bra natt 😥
Å min ssk överlevde iaf å alla patienterna med 👍

Jag har 8 pass inbokade på denna schema rad innan 1 april. 
Kul att se annat än Althea.

Om man bortser från all calici & influensor förstås 😂

Bäst är att jag jobbat där i 6 år å typ bara de "gamla" vet det å de andra tror att jag är ny 😂
Lite roligt. Men i natt kände jag mig iaf lite ny.

Nu är jag strax hemma, trots att jag stannade å handlade på vägen hem.
Behövde lite Gofika till em då vi väntar besök ❤