allt och inget

Sorry, massor av inlägg har uteblivit för vi bor i Hällby och har semester :)
Fast idag jobbar jag..
Jag var i förrgår hos mormor och morfar på landet och sola, zesar och morfar var de enda som bada. och då solade jag bara framsidan, så igår blev det att bara sola baksidan. Chrille kallade mig polkagris då jag hade vart på landet.. Men det är brunt nu :)

Gårdagens solbränna känns fortfarande.. Blev en aning för mycket, eller så har jag blivit känslig(åldern?) Brukar kunna ligga nästan hur länge som helst utan att bränna mig och bli brun på en gång med. Men från 10.30 till 19.00 är kanske lite väl lång tid, åldern är det ju inte :) ha

Vi flyttar hem i morgon då mamma och pappa och Lina och Nora kommer hem från Nässjö i Småland.
Så då ska jag allt uppdatera mer.

Det har hänt massor på balkongen som ni måste se :)

Nu ska jag cykla till Gympozz med lite grejer och vid 16.00 slutar Chrille då kommer han och hämtar oss för att åka ut till hällby och grilla. Vi kan inte åka buss för att det skulle bli för varmt för zesar.

Så ut i fina vädret :)