Gårdagen

Mys med Neo " gänget" på Waynes:) Blev sittandes länge, var så kul att se deras små ★ Vi pratade gammalt från neo tiden och hur det vart efter. Hur allt går nu och vad som ska ske. Allt från semestern till dagis till hur våra ★ blev till. Så kul verkligen och på något vis lätt, för de förstår på ett annat sätt.
Längtar tills vi lägger de på golvet och de får "kolla" in varandra :)

Efter slog jag till Stort och köpte ny garderob till mig. Ett par byxor som är en morot för att börja med min magbyggning(återfå som tidigare innan graviditeten) De är skitfina, men sitter så huden hänger över...Så nu ska det köras bäcken övningar och ut och bränna med vagnen. Vi är ju redan i februari liksom.

Igår passade jag även på att gå på ljusparty. Kände endast värdinnan så det var något nytt. Det var kul ändå.

Så gårdagen var verkligen fokus på mig själv. Behövs för själen. Gissa om jag hade ont i brösten när jag kom hem vid 21 då Ellie inte ätit sedan 17...pumpa och amma blev 30 sek efter jag klev innanför dörren! Vad jag saknat min ★