NORDMAN

Min gubbe han är inte riktigt klok!

Jag har i minst 1v lovat att klippa honom & jag har ständigt glömt bort det, tid har funnits, ändå har det inte blivit gjort.
Men för ca 3dagar sedan sa jag till Chrille, du måste verkligen raka dig, du börjar få längre skägg än hår på huvudet. Du börjar se ut som Nordman! :(

Så gubben har rakstrejkat för att jag SKA klippa hans hår. Phhhu
Han såg verkligen luden ut idag, blää!

Så ikväll blev det gjort!
När jag står på alla4 å tar upp hans lilla kalufs står han och tittar på, jag ger en pik och han byter och ställer sig bakom mig å säger -härifrån ser det bättre ut ;) å skrattar!
Sedan hjälper han ju till, ha fan vad rolig han va.
Sedan tar jag kort på hans rygg då han faktiskt blivit mycket större över axlar å rygg. Men för att jävlas så tar jag kort på han när han duschar o sedan ett kort när jag flinar så när han ska titta på hans "breda"rygg får han sig en suprise :)

Jag får honom även att ge mig massage för att jag klippt honom :)
Jag behövde inte ens tjata :)

Nu kollar han fotboll å jag är inte ens trött, men bör sova då jag jobbar A-tur.

Min gubbe är toppen men inte riktigt klok!