Lördag

Det var ju loppis :)
Kom dit 8.20

Sedan var det bara att börja att gå igenom vinterkläder (det var därför jag var så tidig)
& det lönade sig. 2st vinteroveraller för 210kr tillsammans. Name it i stl 92. pop i stl 86

Precis vad Ellan behövde till förskolan.
Sedan kollade jag skor :)

Alla dessa för 145kr
De övre är till nu, fodrade stövlar å vinterskor. De gröna är Rådis och är super fina :)

Sedan hittade jag massor i 86 & 92 i märkeskläder. Och även massor lite billigare kläder.




Jag tycker verkligen om begagnade pyjamasar då de blir så mjuka :)

Hittade flera fina baddräkter :)
Givetvis hittade Ellan en favorit :-D

Jag köpte endast sängkläder i My little ponny, annars endast kläder.

Jag kom därifrån 12.45 & då hämtade svärmor min packning och skulle ändå hem till oss i samma veva.
och jag gick till stan åt lunch och sedan begav mig till kvällsarbete.

Inte lite mör kan jag erkänna..
Jobbigt att shoppa:-D

Har hittat jättefina kläder till Ellan både till nu och senare & ni undrar sedan ni började titta hur mycket jag betalade..

1440 kr blev nedräkningen