vabbbbb typ

Men...
Har en skit arg tjej hemma. Hon ska minsann till skolan idag. MAMMA DET ÄR JULBORD!

Skyll dig själv då man man inte säga att man mår illa(bara för att man känner sig hungrig) till fröken. Då ringer hon hem!!!!!

Så Chrille hämtade henne igår mitt i lunchen, japp hon åt på skolan. Kom hem åt gröt å frukt. Åt sedan lite flingor å mjölk. En mannafrutti, ett gäng pepparkakor å har sedan trott att hon skulle få sova redan vid 17.30

Så idag skulle jag jobbat en natt till. Men det är ju inte så att fröken tycker det är ok att hon kommer så hon får vara hemma både idag å i morgon. (Bara halv dag i morgon)

Så idag får jag väl fixa ett julbord hemma tänkte jag 😂

Men vet ni att detta är hela 6e vab tillfället för 2019 såg jag nyss på Försäkringskassan.

Det är ju jävligt bra! Ser folk som var å varannan vecka vabbar. 
Så om ni undrar varför en jobbar 100% så är det för småföräldrar, inräknat med lite avdrag för VAB 😂

Tänk om man bara jobbar 50% å sedan vabbar...Hur mycket får man att leva på då. Man har fan inte råd att vabba!
Tänk sedan att vara ensamstående 😤😳

Så 6dagar jublar jag för..😀

Dem sover fortfarande, en annan sitter med kaffe i soffan. 07.50
Jag på mig ju 21 i går 🤣🙈Älskart 🤗