Neee

Jag har valt att göra raka motsatsen mot vad jag hade ångest över.
I torsdags låg jag mestadels på soffan bara, ignorerade alla måsten å åkte till Lidl å bara luffsade runt i godan ro. Fixade lite vaniljpannkakor(glutenfria) till oss. Läste med Ellie (utan bråk)

Jag varken rensade eller dammsög eller tvättade mer.
Å vet ni !!!

Jag tar det Nästa vecka 😀

Okej. Det kanske inte känns helt hundra bra. Men jag tänker inte stressa upp mig alls.
Idag har jag myst med Ines, jag har fått vila. Jag har bara dammsugit och varit med barnen idag. Vi köpte mat på vägen hem från bion.


Å nu har jag kramats med min andra halva. 🥰okej pussas några ggr med. Feel good😘

Nu väntar jobb helg, 3 nätter. Får se hur det går. 

Så jag hinner rensa nästa vecka 👌
Ingen brådska alls, snarare sengångar kliv nu för tiden. Tar ALLT lugnare nu. 
Så om jag är lite seg, nya jag 👌😁